Timebeskrivelser

Blå timer – Sykkeltimer
Rosa timer – Koordinasjon
Grønne timer – Saltimer
Grå timer – Senior
Hvite timer – Yoga


Styrke
Styrketrening for de store skjelettmusklene ved bruk av egen kroppsvekt, vektstang, manualer og strikker. Belastningen tilpasses individuelt, og timen passer dermed for de fleste. En effektiv økt hvor vi trener gjennom hele kroppen!

X-Fit
X-Fit er en krysning av flere ulike treningsformer. Øktene er varierte, og du trener kondisjon, styrke, fleksibilitet og spenst. Her er vi spesialister på å ikke spesialisere. Det er lagt stor vekt på funksjonelle øvelser, som aktiverer større deler av kroppen samtidig. Timen stiller ingen krav til takt eller rytme. Passer gutter og jenter som ønsker en tøff treningsøkt. Treningseffekt og treningslede garantert!

Zumba
Zumba er kondisjonstrening inspirert av latinsk dans. Her blir det innslag av salsa, samba, cumbia, reggeaton og merengue. I Zumba trener vi kondisjon, styrke i kjernemuskulatur, løsner opp i både hofter og skuldre, og ikke minst – vi har det GØY! Ingen forkunnskaper innen dans er nødvendig. Timen passer for alle, også for deg som er helt ny. Let’s ZUUUUMBA!

Cardio
Enkel og effektiv kondisjonstrening på gulv. Vi jobber gjennom én og én sang. Vi blander øvelser med og uten hopp.

Cardio Intervall
Enkel og effektiv kondisjonstrening på gulv i kombinasjon med styrke intervaller. Vi blander øvelser med og uten hopp. Vi jobber gjennom én og én sang.

Hjertetrimmen
Effektiv trening i sal. Enkel oppvarming etterfulgt av styrke, balanse og fleksibilitetstrening. Kondisjon, styrke, balanse og fleksibilitet er fokus. Fengende musikk, god instruksjon og munter stemning. Etter treningen spanderer vi en kaffekopp på alle deltakerne.

Step Cardio Intervall
Her får du full pakke! Timen passer for deg som vil ha en effektiv og tøff treningsøkt! Enkel og effektiv kondisjonstrening på step i kombinasjon med styrke intervaller. Koreografien er enkel og intensiteten høy. Vi jobber gjennom én og én sang.

Sykkel 45
Kondisjonstrening på sykkel. Fengende musikk og en inspirerende instruktør leder deg gjennom en effektiv treningsøkt.

Yoga
Yoga gir økt styrke, bevegelighet og utholdenhet, samt balanserer kroppen både fysisk og psykisk. OBS: Anbefales ikke når man er i første trimester. Er du gravid, gi beskjed til instruktøren.

HathaYoga
xxx

Buttlift
xxx