Blå timer – Sykkeltimer
Rosa timer – Koordinasjon
Svarte timer – Studiotimer
Gule timer – NYHET!
Grønne timer – Saltimer
Hvite timer – Yoga 


Tabata
TABATA-trening består av korte og svært intensive arbeidsperioder, korte pauser, og øvelser for hele kroppen. Oppbygningen likner litt på intervalltrening, der innsatsen er svært høy når det virkelig gjelder.
20 sekunder jobb, 10 sekunder pause.

Zumba
Zumba er kondisjonstrening inspirert av latinsk dans. Her blir det innslag av salsa, samba, cumbia, reggeaton og merengue. I Zumba trener vi kondisjon, styrke i kjernemuskulatur, løsner opp i både hofter og skuldre, og ikke minst – vi har det GØY! Ingen forkunnskaper innen dans er nødvendig. Timen passer for alle, også for deg som er helt ny. Let’s ZUUUUMBA!

Cardio Dans «Smilepuls»
Cardio Dans eller «smilepulstime» som instruktøren kaller den, er en enkel dansetime som passer for alle! I Cardio Dans trener vi kondisjon, styrke i kjernemuskulatur, løsner opp i både hofter og skuldre, og ikke minst – vi har det GØY! Ingen forkunnskaper innen dans er nødvendig. Timen passer for alle, også for deg som er helt ny.

X-Fit
X-Fit er en krysning av flere ulike treningsformer. Øktene er varierte, og du trener kondisjon, styrke, fleksibilitet og spenst. Her er vi spesialister på å ikke spesialisere. Det er lagt stor vekt på funksjonelle øvelser, som aktiverer større deler av kroppen samtidig. Timen stiller ingen krav til takt eller rytme. Passer gutter og jenter som ønsker en tøff treningsøkt. Treningseffekt og treningsglede garantert!

X-Fit Studio
X-Fit Studio er en time vi kjører i studio rundt det rød apparatet som kalles «Synrgy». Øktene er varierte, og du trener kondisjon, styrke, fleksibilitet og spenst. Det er lagt stor vekt på funksjonelle øvelser, som aktiverer større deler av kroppen samtidig. Timen stiller ingen krav til takt eller rytme. Passer gutter og jenter som ønsker en tøff treningsøkt. Treningseffekt og treningsglede garantert!

Aerobic
Kondisjonstime med trinnkombinasjoner på gulv. Trinnkombinasjonene settes sammen til et program til slutt. Fengende musikk og morsomme trinn.

Cardio
Enkel og effektiv kondisjonstrening på gulv. Vi jobber gjennom én og én sang. Vi blander øvelser med og uten hopp.

Cardio Intervall
Enkel og effektiv kondisjonstrening på gulv i kombinasjon med styrke intervaller. Vi blander øvelser med og uten hopp. Vi jobber gjennom én og én sang.

Senior Sal
Effektiv trening i sal. Enkel oppvarming etterfulgt av kondisjon, styrke, balanse og reaksjonstrening. Fengende musikk, god instruksjon og munter stemning. Etter treningen spanderer vi en kaffekopp på alle deltakerne.

Senior Studio
Effektiv trening på apparater i studio, med kyndig veiledning av instruktør. God instruksjon og munter stemning. Etter treningen spanderer vi en kaffekopp på alle deltakerne.

Senior Sykkel/Sal
Ca. 25 minutter med kondisjonstrening på sykkel og 30 minutter med styrketrening. Kondisjon, styrke, stabilitet og balanse er fokus. Fengende musikk, god instruksjon og munter stemning. Etter treningen spanderer vi en kaffekopp på alle deltakerne.

Step
Kondisjonstime med trinnkombinasjoner på stepkasse. Trinnkombinasjonene settes sammen til et program til slutt. Fengende musikk og morsomme trinn.

Step Cardio Intervall
Her får du full pakke! Timen passer for deg som vil ha en effektiv og tøff treningsøkt! Enkel og effektiv kondisjonstrening på step i kombinasjon med styrke intervaller. Koreografien er enkel og intensiteten høy. Vi jobber gjennom én og én sang.

Stram Opp
Her får du full pakke! Timen passer for deg som vil ha en effektiv og morsom treningsøkt! Enkel og effektiv 25 min kondisjonstrening på gulv etterfulgt av 25 min styrke med manualer og egen kroppsvekt. Koreografien er enkel og intensiteten middels høy. Vi jobber gjennom én og én sang.

Styrke
Styrketrening for de store skjelettmusklene ved bruk av egen kroppsvekt, manualer og strikker. Belastningen tilpasses individuelt, og timen passer dermed for de fleste. En effektiv økt hvor vi trener gjennom hele kroppen!

Styrke Stang
Styrketrening for de store skjelettmusklene ved bruk av egen kroppsvekt og vektstenger. Belastningen tilpasses individuelt, og timen passer dermed for de fleste. En effektiv økt hvor vi trener gjennom hele kroppen!

TRX
TRX er slyngetrening. Slyngetrening er trening hvor du bruker egen kroppsvekt som utgangspunkt. Du kan gjøre treningen lettere / tyngre ved å justere vinkelen på kroppen og lengden på slyngene i forhold til gulvet. Dette er en treningsform hvor vi styrker hele kroppen, Slynger introduserer elementet ustabilitet derofr så vil denne formen for trening være veldig effektiv for støtte og stabiliet i hele kroppen. Vi har to typer timer; TRX Styrke er 45 min hvor vi kun jobber med styrke, TRX FULL BODY er en 55 min time hvor vi også implementerer utholdenhetsinnslag.

Trento Rumpe & Lår 
Dette er en styrke-inspirert time hvor vi kun har fokus på rumpe og lår. Timen varer i 30 min. Vi bruker minibands (små strikker) og vektskive som hjelpemiddel, og kjører mange repetisjoner som gir muskulaturen god utholdenhetstrening. Passer for alle!

Sykkel
Kondisjonstrening på sykkel. Vi kjører langintervaller, miminum 8 min intervaller. Fengende musikk og en inspirerende instruktør leder deg gjennom en effektiv treningsøkt.

Sykkel Polar
Kondisjonstrening på sykkel med pulsbelte. Du får låne pulsbelte på Trento. Fengende musikk og en inspirerende instruktør leder deg gjennom en effektiv treningsøkt.

Sykkel Intervall 
Kondisjonstrening på sykkel hvor vi jobber i korte intervaller. Timen kjøres med eller uten pulsbelte. Fengende musikk og en inspirerende instruktør leder deg gjennom en effektiv treningsøkt.

Løpetime Intervall 
Kondisjonstrening på tredemøllene i studio, hvor vi jobber i korte intervaller. En inspirerende instruktør leder deg gjennom en effektiv treningsøkt. Timen passer for alle, de som ikke har løpt så mye før, og også til de som har løpt mye.

Yoga
Yoga gir økt styrke, bevegelighet og utholdenhet, samt balanserer kroppen både fysisk og psykisk. OBS: Anbefales ikke når man er i første trimester. Er du gravid, gi beskjed til instruktøren.

Yoga for stive mannfolk:
En yogatime kun for menn. Dette er en time hvor man blir litt kjent med enkle yogaøvelser som øker bevegeligheten og sirkulasjonen i kroppen. Avsluttes med avspenning. Passer for alle!