TIMEBESKRIVELSER

Trento Run sine løpetimer passer for alle, enten du er nybegynner eller erfaren løper. Man bestemmer selv tempoet man har på mølla. Alle våre timer har en motiverende instruktør og fengende musikk. Man kan også koble seg til vårt pulssystem iQniter og følge med på sin egen puls, hvis man ønsker det.

FROKOST LØPETIME
Rolig langkjøring eller kortintervaller. Etter disse morgentimene serverer vi enkel frokost.

ROLIG LANGKJØRING 
Dette er en skikkelig fettforbrenningsøkt. Målet med timen er å holde seg joggende/løpende igang på mølla i 45 min uten og stoppe, i rolig tempo. Timen passer for alle!

LØPETIME LANGINTERVALL
Intervalltrening er en av de mest effektive måtene å komme i form på. Intervallene er høy-intensive, men alle jobber ut ifra sitt eget nivå. På langintervall timene jobber vi i mellom 2-6 minutter.

LØPETIME KORTINTERVALL
Intervall trening er en av de mest effektive måtene å komme i form på. Intervallene er høy-intensive, men alle jobber ut ifra sitt eget nivå. På kortintervall-timene jobber vi i 20 sekunder – 2 minutter. Siden intervallene er veldig korte, så er det lett for en nybegynner å bli med på disse timene.