[column-group]
[column]

PT Priser

Vi har personlig trenere på 3 nivåer basert på deres erfaring og utdanning. Prisene varierer fra nivå 1 til nivå 3 og under PT profilene ser man hvilket nivå de opererer på. Det er 5% rabatt ved kjøp av 5 klipp, 10% på 10 klipp og 15% på 20 klipp.

[/column]
[/column-group]

PT 25 minutter
Enkelt time: 5 klipp: 10 klipp: 20 klipp:
Nivå 1: 295,- 1400,- 2655,- 5015,-
Nivå 2: 345,- 1640,- 3105,- 5865,-
Nivå 3: 395,- 1875,- 3555,- 6715,-

PT 50 minutter
Enkelt time: 5 klipp: 10 klipp: 20 klipp:
Nivå 1: 500,- 2375,- 4500,- 8500,-
Nivå 2: 580,- 2755,- 5220,- 9860,-
Nivå 3: 660,- 3135,- 5940,- 11220,-

PT Duo, 50 minutter
Enkelt time: 5 klipp: 10 klipp: 20 klipp:
Nivå 1: 610,- 2900,- 5490,- 10370,-
Nivå 2: 710,- 3375,- 6390,- 12070,-
Nivå 3: 810,- 3850,- 7290,- 13770,-

Kostholds – kurs

Minimum 6 personer (også ikke-medlemmer) 10 kurskvelder 2.900,- (Det gis 10% rabatt til Trento-medlemmer)

[column-group]
[column]

Kroppsanalyse

Kr. 200,- pr veiing, inkl gjennomgang av resultatet
Kr. 800,- for klippekort på 5 veiinger
To veiinger er inkl ved kjøp av PT pakker på 10 klipp eller mer.

På Trento har du mulighet til å finne ut mer om din egen kropp. Våre Tanitavekter gir god informasjon om fettprosent, muskelmasse i kg, fordeling av fett og muskelmasse, BMI osv. Selve testen utføres av en personlig trener hvor du og får en grundig gjennomgang etter testen. Dette er testen for deg som ønsker å gå ned i vekt på en sunn og riktig måte, og eller for å sjekke resultatet av treningen og kostholdet.
[/column]
[column]

Makspulstest

Prisen for 1 PT time på 50 min.

Hva er egentlig makspuls?
Makspuls er det maksimale antall slag hjertet klarer å slå per minutt. Hjertet øker sin frekvens (puls) jo høyere intensitet du arbeider på. Dette er fordi de arbeidende musklene krever høy blodtilførsel for å få nok oksygen. Husk at makspulsen ikke har noen sammennheng med formen din. Makspulsen er medfødt, og varierer med kjønn og alder. Makspulsen blir lavere jo eldre du blir.

Hvorfor ta makspulstest, når du kan beregne makspulsen ved å bruke en standardformel?
Dette er fordi en ordentlig makspulstest vil gi deg et mer nøyaktig resultat enn hva standardformlene gjør. Standardformelen for makspuls ved løping er 220 – alder, og ved sykling er den 226 – alder. Denne formelen er veldig generell, og er laget for å stemme for en hel populasjon – men er ikke like nøyaktig for enkeltpersoner. En ordentlig makspulstest vil gi deg et mye mer nøyaktig resultat, som du kan bruke som veiledning på pulssoner når du trener utholdenhetstrening.